مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 11:302020-08-30سياسي

فیلم| غوغای نسل سومی ها در محرم


با توجه به وضعیت کرونایی در کشور، شرایط برگزاری مراسم های محرم نیز تغییر کرده که تصمیمات آن توسط ستاد ملی کرونا اعلام شده که در این راستا هیئت سقای حسین که دهه هفتادی ها و هشتادی ها اعضای آن را تشکیل می دهند با اطاعت از فرمایش رهبری، - هیئت خود را با شیوه جدیدی برگزار می کنند.

۱۳۹۹-۶-۹ ۱۶:۵۹ http://fna.

ir/ezg83y ۰ هیئت عزاداری سقای حسین (ع) ازجمله هیئت هایی است که فعالیت خودش را در سال 1386 آغاز کرد که هرسال در دهه محرم و در هر شب با زنجیرزنان خود به یکی از محلات می رفتند ولی امسال برنامه دسته روی خود را به نفع مردم برنامه ریزی کردند.

اعضای این هیئت را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهد که باوجود سن و سال کم خودشان، اقدامات میدانی و جهادی بزرگی را بخصوص در دوره شیوع کرونا انجام دادند که باوجود همه خطرات برای آن ها، اقدام به گندزدایی محلات می کردند.

شهاب سعادتمند مسوول این هیئت حسینی است که می گوید نمی گذاریم بیرق امام حسین (ع) بر زمین بماند و هیئت تعطیل شود ولی تابع قوانین هستیم و برنامه امسال هیئت را بر اساس آن انجام داده ایم.

طبق گفته این جوان دهه هفتادی، حضور در محلات طبق روال سال های گذشته انجام می شود ولی شیوه عزاداری امسال توسط این هیئت فرق کرده و از زنجیر و طبق و سنج برای دسته روی استفاده نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| غوغای نسل سومی ها در محرم

فیلم| غوغای نسل سومی ها در محرم